![]() Produse si Servicii Financiare Dosar documente - SU
Organizarea activitatii privind Domeniul Situatiilor de Urgenta, este obligatorie pentru angajator, in conformitate cu prevederile Legii nr. 307/2006 si a Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor aprobate prin Ordinul 163/2007, Legea 481/2004 si Ordinul 712/2005. Elaborarea documentatiei tehnice in domeniul situatiilor de urgenta (PSI) care contine : - dispozitiile angajatorului in domeniu; - instructiuni proprii de aplicare a normelor privind situatiile de urgenta; - program propriu de masuri in domeniul situatiilor de urgenta; - documente specifice activitatii de aparare impotriva incendiilor (planul de actiune si evacuare in caz de incendiu; - teste la angajare si anuale, pentru lucratori; - procese verbale de instruire in domeniu; - permis de lucru cu foc deschis. Taguri: Protectia muncii norme protectia muncii instructiuni ssm fisa protectia muncii evaluare riscuri plan de prevenire si protectie instruire ssm su PSI
Cos de cumparaturi
|
||
Doctor Finance - Tot ce vrei pentru afaceri! Infiintare Firma | Infiintare PFA | Suspendare Activitate Firma | Contabilitate | Protectia Muncii | Resurse Umane | Contracte | ANPC Copyright © 2011 DOCTOR FINANCE - Design by ITXS |