Magazin Online
Produse si Servicii Financiare

Prima Pagina SSM-SU Dosar documente - SU
Cautare
Categorii

Dosar documente - SU

 

Organizarea activitatii privind Domeniul Situatiilor de Urgenta, este obligatorie pentru angajator, in conformitate cu prevederile Legii nr. 307/2006 si a Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor aprobate prin Ordinul 163/2007, Legea 481/2004 si Ordinul 712/2005. Elaborarea documentatiei tehnice in domeniul situatiilor de urgenta (PSI) care contine :

- dispozitiile angajatorului in domeniu;

- instructiuni proprii de aplicare a normelor privind situatiile de urgenta;

- program propriu de masuri in domeniul situatiilor de urgenta;

- documente specifice activitatii de aparare impotriva incendiilor (planul de actiune si evacuare in caz de incendiu;

- teste la angajare si anuale, pentru lucratori;

- procese verbale de instruire in domeniu;

- permis de lucru cu foc deschis.


Taguri: Protectia muncii  norme protectia muncii  instructiuni ssm  fisa protectia muncii  evaluare riscuri  plan de prevenire si protectie  instruire ssm su  PSI

Cumpara acest produs:

Produse:

Dosar cu documente - SU 149 RON
Consultanta lunara / periodica - SU 7 RON
Cos de cumparaturi

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Dosar documente su